Функціонування гендерно-маркованих одиниць в сучасному англомовному рекламному дискурсі

Семеній Т. О. (2015) Функціонування гендерно-маркованих одиниць в сучасному англомовному рекламному дискурсі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації.

[img]
Preview
Текст
Download (182kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Unnamed user with email natali_i92@ukr.net
Дата подачі: 02 Лист 2015 08:12
Оновлення: 02 Лист 2015 08:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19045

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу