Загурська І. С. (2015) Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). С. 86–93.
|
Текст
Download (930kB) | Preview |
Анотація
У статті розглядається проблема розвитку соціальної рефлексії та референтних відносин, як її складової, з метою виділення основних напрямків розвитку здібностей та специфіки надання ціннісної підтримки. Виявлено, що однією з умов розвитку здібностей є їх постійне, обґрунтоване, розгорнуте оцінювання референтними особами. Діяльність для молодших школярів стає значимою, якщо успіхи у ній поціновуються, і навпаки, значимість успіху визначається рівнем значимості діяльності. Обґрунтовується, що високий рівень рефлексії соціальних стосунків та наявність референтних осіб, які підтримують суб’єктивно значимі для дитини вміння, є важливою передумовою розвитку здібностей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | соціальна рефлексія, референтна особа, розвиток здібностей, ціннісна підтримка, розгорнуте оцінювання, значимість діяльності. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 17 Груд 2015 13:38 |
Оновлення: | 17 Груд 2015 13:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19558 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |