Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці

Загурська І. С. (2015) Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). С. 86–93.

[img]
Preview
Текст
Download (930kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема розвитку соціальної рефлексії та референтних відносин, як її складової, з метою виділення основних напрямків розвитку здібностей та специфіки надання ціннісної підтримки. Виявлено, що однією з умов розвитку здібностей є їх постійне, обґрунтоване, розгорнуте оцінювання референтними особами. Діяльність для молодших школярів стає значимою, якщо успіхи у ній поціновуються, і навпаки, значимість успіху визначається рівнем значимості діяльності. Обґрунтовується, що високий рівень рефлексії соціальних стосунків та наявність референтних осіб, які підтримують суб’єктивно значимі для дитини вміння, є важливою передумовою розвитку здібностей.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: соціальна рефлексія, референтна особа, розвиток здібностей, ціннісна підтримка, розгорнуте оцінювання, значимість діяльності.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 17 Груд 2015 13:38
Оновлення: 17 Груд 2015 13:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19558

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу