Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці

Кирильчук І. В. (2015) Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). С. 334–341.

[img]
Preview
Текст
Download (677kB) | Preview

Анотація

У статті аналізуються підходи до дослідження проблеми розвитку учіннєвих здібностей підлітків у ціннісному контексті. Здібності одночасно розглядаються і як засоби індивідуалізації, і як ресурси розвитку особистості підлітка. Описуються результати порівняльного аналізу суб’єктивного відображення здібностей у ціннісній свідомості п’ятикласників та семикласників.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: цінності, здібності, учіннєві здібності, регуляція, компенсація, суб’єкт навчальної діяльності, підлітковий вік.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 17 Груд 2015 13:39
Оновлення: 05 Жовт 2016 08:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19559

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу