Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці

Кирильчук, І. В. (2015) Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). с. 334-341.

[img]
Перегляд
Text
Download (677kB) | Перегляд

Опис

У статті аналізуються підходи до дослідження проблеми розвитку учіннєвих здібностей підлітків у ціннісному контексті. Здібності одночасно розглядаються і як засоби індивідуалізації, і як ресурси розвитку особистості підлітка. Описуються результати порівняльного аналізу суб’єктивного відображення здібностей у ціннісній свідомості п’ятикласників та семикласників.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: цінності, здібності, учіннєві здібності, регуляція, компенсація, суб’єкт навчальної діяльності, підлітковий вік.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 17 Груд 2015 13:39
Останні зміни: 05 Жов 2016 08:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19559

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу