Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття

Мазяр, О. В. (2015) Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). pp. 166-173.

[img]
Preview
Text
Download (646kB) | Preview

Abstract

Історико-психологічний аналіз показав, що в кінці ХІХ – на початку ХХ століття були окреслені основні підходи до проблеми обдарованості. В межах психології індивідуальності вченими здійснено типологізацію обдарованих осіб, визначена роль пізнавальних процесів, встановлено місце особистісних якостей у розвитку здібностей. При дотриманні деяких помилкових положень вченими подекуди достатньо виважено оцінювалась роль спадковості у формуванні обдарованості. Сформульовані концепції обдарованості здебільшого формувалися в межах емпіричного підходу і вирізнялися ґрунтовним аналізом окремих випадків.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: індивідуальність, особистість, обдарованість, спадковість, вольові здібності, пізнавальні процеси.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 17 Dec 2015 13:41
Last Modified: 17 Dec 2015 13:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19562

Actions (login required)

View Item View Item