Ольшевська Л. С., Калініченко О. О. (2015) Екологічно-відповідальний маркетинг і ЕКО-тренди. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. С. 64–69.
|
Текст
Download (304kB) | Preview |
Анотація
Сьогодні у всьому світі екологічні орієнтири не просто стають більш популярними, але і проникають в усі сфери людського життя: еко-мода, еко-дизайн, «зелена» їжа, зелений туризм, натуральна косметика, чисте повітря, чиста вода тощо.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | еко-мода,еко-дизайн,зелений туризм |
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 23 Груд 2015 07:37 |
Оновлення: | 23 Груд 2015 07:40 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19657 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |