Екологічно-відповідальний маркетинг і ЕКО-тренди

Ольшевська, Л. С., Калініченко, О. О. (2015) Екологічно-відповідальний маркетинг і ЕКО-тренди. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. с. 64-69.

[img]
Перегляд
Text
Download (304kB) | Перегляд

Опис

Сьогодні у всьому світі екологічні орієнтири не просто стають більш популярними, але і проникають в усі сфери людського життя: еко-мода, еко-дизайн, «зелена» їжа, зелений туризм, натуральна косметика, чисте повітря, чиста вода тощо.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: еко-мода,еко-дизайн,зелений туризм
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 23 Груд 2015 07:37
Останні зміни: 23 Груд 2015 07:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19657

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу