Екологічно-відповідальний маркетинг і ЕКО-тренди

Ольшевська Л. С., Калініченко О. О. (2015) Екологічно-відповідальний маркетинг і ЕКО-тренди. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. С. 64–69.

[img]
Preview
Текст
Download (304kB) | Preview

Анотація

Сьогодні у всьому світі екологічні орієнтири не просто стають більш популярними, але і проникають в усі сфери людського життя: еко-мода, еко-дизайн, «зелена» їжа, зелений туризм, натуральна косметика, чисте повітря, чиста вода тощо.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: еко-мода,еко-дизайн,зелений туризм
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 23 Груд 2015 07:37
Оновлення: 23 Груд 2015 07:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19657

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу