Особистість, суспільство і держава як замовники та споживачі освітніх послуг

Костючков, С. К. (2015) Особистість, суспільство і держава як замовники та споживачі освітніх послуг. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (81). pp. 16-21. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (264kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто особливості інтеракцій особистості, суспільства і держави як замовників і споживачів освітніх послуг у контексті стратегії розвитку сучасної освітньої системи; визначено поняття "освітня послуга" в контексті освітнього споживчого ринку; охарактеризовано систему діючих суб’єктів − акторів освітнього процесу; проаналізовано погляди М. Фуко на освіту як соціальний інститут, який у сучасному західному світі є системою обмеження свободи особистості; зроблено висновок про те, що в сучасних умовах виникають різноманітні групи замовників й споживачів освітніх послуг, які відрізняються запитами, інтересами та фінансовими можливостями на ринку освіти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: індивід, соціум, державна влада, освітня послуга, сфера освіти, біовлада, ринкова економіка
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 14 Jan 2016 12:27
Last Modified: 14 Jan 2016 12:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19875

Actions (login required)

View Item View Item