Особистість, суспільство і держава як замовники та споживачі освітніх послуг

Костючков С. К. (2015) Особистість, суспільство і держава як замовники та споживачі освітніх послуг. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (81). С. 16–21. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (264kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості інтеракцій особистості, суспільства і держави як замовників і споживачів освітніх послуг у контексті стратегії розвитку сучасної освітньої системи; визначено поняття "освітня послуга" в контексті освітнього споживчого ринку; охарактеризовано систему діючих суб’єктів − акторів освітнього процесу; проаналізовано погляди М. Фуко на освіту як соціальний інститут, який у сучасному західному світі є системою обмеження свободи особистості; зроблено висновок про те, що в сучасних умовах виникають різноманітні групи замовників й споживачів освітніх послуг, які відрізняються запитами, інтересами та фінансовими можливостями на ринку освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: індивід, соціум, державна влада, освітня послуга, сфера освіти, біовлада, ринкова економіка
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 14 Січ 2016 12:27
Оновлення: 14 Січ 2016 12:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19875

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу