Загурська, І. С. (2015) Кризові моменти в розвитку самооцінки першокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. (1). pp. 118-121.
|
Text
Download (786kB) | Preview |
Abstract
Нова соціальна ситуація розвитку в молодшому шкільному віці передбачає зміну не лише провідної діяльності, а й охоплює усі сфери життя дитини. Успішність адаптаційного процесу значною мірою залежить від тієї системи ситуаційних самооцінок, яка склалася ще до вступу до школи.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology |
Depositing User: | Оксана Горай |
Date Deposited: | 19 Jan 2016 11:55 |
Last Modified: | 19 Jan 2016 11:55 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19943 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |