Загурська І. С. (2015) Кризові моменти в розвитку самооцінки першокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. (1). С. 118–121.
|
Текст
Download (786kB) | Preview |
Анотація
Нова соціальна ситуація розвитку в молодшому шкільному віці передбачає зміну не лише провідної діяльності, а й охоплює усі сфери життя дитини. Успішність адаптаційного процесу значною мірою залежить від тієї системи ситуаційних самооцінок, яка склалася ще до вступу до школи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 19 Січ 2016 11:55 |
Оновлення: | 19 Січ 2016 11:55 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19943 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |