Загурська, І. С. (2015) Кризові моменти в розвитку самооцінки першокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. (1). с. 118-121.
|
Text
Download (786kB) | Перегляд |
Опис
Нова соціальна ситуація розвитку в молодшому шкільному віці передбачає зміну не лише провідної діяльності, а й охоплює усі сфери життя дитини. Успішність адаптаційного процесу значною мірою залежить від тієї системи ситуаційних самооцінок, яка склалася ще до вступу до школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач, що депонує: | Оксана Горай |
Дата внесення: | 19 Січ 2016 11:55 |
Останні зміни: | 19 Січ 2016 11:55 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19943 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |