Кириченко В. В., Яцинюк Д. (2015) Психологічні особливості споживчої поведінки молоді. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. (1). С. 57–60.
|
Текст
Download (786kB) | Preview |
Анотація
Кожного дня ми можемо спостерігати те, що ринок товарів збільшується новою продукцією, починаючи від товарів повсякденного попиту(продукти харчування, ліки) до товарів елітного класу (товари відомих фірм-виробників). Напевне чи не кожен українець прагне купувати товари найкращої якості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 19 Січ 2016 11:58 |
Оновлення: | 19 Січ 2016 11:58 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19947 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |