Кириченко, В. В., Яцинюк, Д. (2015) Психологічні особливості споживчої поведінки молоді. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. (1). с. 57-60.
|
Text
Download (786kB) | Перегляд |
Опис
Кожного дня ми можемо спостерігати те, що ринок товарів збільшується новою продукцією, починаючи від товарів повсякденного попиту(продукти харчування, ліки) до товарів елітного класу (товари відомих фірм-виробників). Напевне чи не кожен українець прагне купувати товари найкращої якості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач, що депонує: | Оксана Горай |
Дата внесення: | 19 Січ 2016 11:58 |
Останні зміни: | 19 Січ 2016 11:58 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19947 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |