Котлова, Л. О., Бродовська, А.
(2015)
Аналіз результатів дослідження прояву шкільної тривожності молодших школярів з різнем рівнем навчальної успішності.
Прикладні аспекти психології особистісного зростання (1).
pp. 47-48.
Abstract
Останнім часом, кількість дітей, у яких спостерігається наявність шкільної тривожності істотно збільшилося.
Оскільки саме навчання є провідною діяльністю у дітей молодшого шкільного віку, то перехід дитини до статусу школяра зазвичай може супроводжуватися тривожністю. Це пов‘язано з тим, що відбувається зміна звичайного способу життя, нові незвичні навантаження, серйозна розумова праця. Дитині потрібно призвичаїтися до нового колективу, вимог вчителя до необхідності старанно і цілеспрямовано навчатися.
Actions (login required)
 |
View Item |