Аналіз результатів дослідження прояву шкільної тривожності молодших школярів з різнем рівнем навчальної успішності

Котлова, Л. О., Бродовська, А. (2015) Аналіз результатів дослідження прояву шкільної тривожності молодших школярів з різнем рівнем навчальної успішності. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (1). pp. 47-48.

[img]
Preview
Text
Download (817kB) | Preview

Abstract

Останнім часом, кількість дітей, у яких спостерігається наявність шкільної тривожності істотно збільшилося. Оскільки саме навчання є провідною діяльністю у дітей молодшого шкільного віку, то перехід дитини до статусу школяра зазвичай може супроводжуватися тривожністю. Це пов‘язано з тим, що відбувається зміна звичайного способу життя, нові незвичні навантаження, серйозна розумова праця. Дитині потрібно призвичаїтися до нового колективу, вимог вчителя до необхідності старанно і цілеспрямовано навчатися.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 19 Jan 2016 11:59
Last Modified: 05 Oct 2016 09:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19950

Actions (login required)

View Item View Item