Психолого-педагогічні особливості використання мультимедійних технологій для розвитку зв'язного мовлення учнів початкової школи

Чупріна О. В. (2013) Психолого-педагогічні особливості використання мультимедійних технологій для розвитку зв'язного мовлення учнів початкової школи. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць). (3). С. 177–181.

[img]
Preview
Текст
Download (239kB) | Preview

Анотація

У статті розкриваються питання доцільності використання мультимедійних технологій навчання у площині розвитку мовлення молодших школярів. Окреслено психолого-педагогічні особливості використання комп’ютера для оптимізації роботи класу та підвищення рівня знань учнів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: мультимедіа, зв’язне мовлення, педагогічні дослідження, методика навчання мови.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 22 Січ 2016 22:50
Оновлення: 22 Січ 2016 22:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20040

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу