Психолого-педагогічні особливості використання мультимедійних технологій для розвитку зв'язного мовлення учнів початкової школи

Чупріна, О. В. (2013) Психолого-педагогічні особливості використання мультимедійних технологій для розвитку зв'язного мовлення учнів початкової школи. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць). (3). с. 177-181.

[img]
Перегляд
Text
Download (239kB) | Перегляд

Опис

У статті розкриваються питання доцільності використання мультимедійних технологій навчання у площині розвитку мовлення молодших школярів. Окреслено психолого-педагогічні особливості використання комп’ютера для оптимізації роботи класу та підвищення рівня знань учнів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: мультимедіа, зв’язне мовлення, педагогічні дослідження, методика навчання мови.
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 22 Січ 2016 22:50
Останні зміни: 22 Січ 2016 22:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20040

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу