Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психолого-педагогічні особливості використання мультимедійних технологій для розвитку зв'язного мовлення учнів початкової школи

Чупріна О. В. (2013) Психолого-педагогічні особливості використання мультимедійних технологій для розвитку зв'язного мовлення учнів початкової школи. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць).. № 3. С. 177–181.

[thumbnail of 13 МАН №3.pdf]
Preview
Текст
13 МАН №3.pdf

Завантажити (239kB) | Preview

Анотація

У статті розкриваються питання доцільності використання мультимедійних технологій навчання у площині розвитку мовлення молодших школярів. Окреслено психолого-педагогічні особливості використання комп’ютера для оптимізації роботи класу та підвищення рівня знань учнів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: мультимедіа, зв’язне мовлення, педагогічні дослідження, методика навчання мови.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 22 Січ 2016 22:50
Оновлення: 22 Січ 2016 22:50
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20040
ДСТУ 8302:2015: Чупріна О. В. Психолого-педагогічні особливості використання мультимедійних технологій для розвитку зв'язного мовлення учнів початкової школи. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць).. 2013. № 3. С. 177–181.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу