Проблема готовності учителів початкових класів до застосування мультимедійних засобів на уроках рідної мови

Чупріна, О. В. (2014) Проблема готовності учителів початкових класів до застосування мультимедійних засобів на уроках рідної мови. Збірник наукових праць Уманського державного університету імені Павла Тичини /[гол. ред.: М.Т. Мартинюк]., 2. с. 417-421.

[img]
Перегляд
Text
Download (297kB) | Перегляд

Опис

У статті розкрито загальні особливості готовності вчителів початкових класів до застосування мультимедійних засобів на уроках рідної мови. Коротко представлений аналіз стану забезпечення навчальних дисциплін початкової школи комп’ютерними навчальними програмами. Окреслено основні вимоги до інформаційно-комунікаційної підготовки і самопідготовки вчителів для застосування мультимедійних технологій у сучасному освітньому процесі.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: готовність, інформаційно-комунікаційна підготовка, мультимедійні засоби, навчання мови.
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 22 Січ 2016 23:18
Останні зміни: 22 Січ 2016 23:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20043

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу