Проблема готовності учителів початкових класів до застосування мультимедійних засобів на уроках рідної мови

Чупріна О. В. (2014) Проблема готовності учителів початкових класів до застосування мультимедійних засобів на уроках рідної мови. Збірник наукових праць Уманського державного університету імені Павла Тичини /[гол. ред.: М.Т. Мартинюк]., 2. С. 417–421.

[img]
Preview
Текст
Download (297kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито загальні особливості готовності вчителів початкових класів до застосування мультимедійних засобів на уроках рідної мови. Коротко представлений аналіз стану забезпечення навчальних дисциплін початкової школи комп’ютерними навчальними програмами. Окреслено основні вимоги до інформаційно-комунікаційної підготовки і самопідготовки вчителів для застосування мультимедійних технологій у сучасному освітньому процесі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: готовність, інформаційно-комунікаційна підготовка, мультимедійні засоби, навчання мови.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 22 Січ 2016 23:18
Оновлення: 22 Січ 2016 23:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20043

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу