Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму

Прус, А. В. (2013) Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму. Педагогічний дискурс (14). с. 372-376.

[img]
Перегляд
Text
Download (246kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто зміст та обсяг понять компетенція, компетентність,математична компетентність, компетентнісний підхід; проаналізовано окремі особливості сприймання математики гуманітаріями; з’ясовано особливості реалізації компетентнісного підходу в навчанні математики учнів класів суспільно-гуманітарного напряму, на основі чого визначено інтелектуальні та матеріальні засоби його реалізації; акцентовано на прикладній спрямованості математики як дієвому засобі формування математичної компетентності учнів класів суспільно-гуманітарного напряму

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Математична компетентність, компетентнісний підхід, суспільно- гуманітарний напрям, прикладна спрямованість математики.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 05 Лют 2016 13:54
Останні зміни: 03 Жов 2016 12:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20175

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу