Прус, А. В. (2013) Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму. Педагогічний дискурс (14). с. 372-376.
|
Text
Download (246kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглянуто зміст та обсяг понять компетенція, компетентність,математична компетентність, компетентнісний підхід; проаналізовано окремі особливості сприймання математики гуманітаріями; з’ясовано особливості реалізації компетентнісного підходу в навчанні математики учнів класів суспільно-гуманітарного напряму, на основі чого визначено інтелектуальні та матеріальні засоби його реалізації; акцентовано на прикладній спрямованості математики як дієвому засобі формування математичної компетентності учнів класів суспільно-гуманітарного напряму
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Математична компетентність, компетентнісний підхід, суспільно- гуманітарний напрям, прикладна спрямованість математики. |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач, що депонує: | лаборант А. М. Бойко |
Дата внесення: | 05 Лют 2016 13:54 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 12:00 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20175 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |