Формування мовнокомунікативних умінь у майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики

Підгурська В. Ю. (2011) Формування мовнокомунікативних умінь у майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики. Автореферат Докторський thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[img]
Preview
Текст
Download (538kB) | Preview

Анотація

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 — теорія та методика навчання (українська мова). — Інститут педагогіки АПН України, Київ, 2011. У дисертації теоретично обґрунтовано, створено й апробовано методику формування мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики. На основі впровадження розробленої методики доведено, що саме педагогічна практика є визначальним фактором впливу на ефективність формування мовнокомунікативних умінь студентів. Теоретично обґрунтовано критерії й рівні сформованості мовнокомунікативних умінь студентів. Досліджено поняття креативності як необхідної умови формування мовнокомунікативних умінь студентів. Розроблену методику успішно апробовано, її ефективність експериментально підтверджено.

Тип ресурсу: Дисертація або Автореферат (Автореферат Докторський)
Ключові слова: формування, мовнокомунікативні вміння, педагогічна практика, українськомовне навчання, креативність, тренінг, методика.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 08 Лют 2016 22:15
Оновлення: 08 Лют 2016 22:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20190

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу