Підгурська, В. Ю. (2011) Формування мовнокомунікативних умінь у майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
|
Text
Download (538kB) | Перегляд |
Опис
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 — теорія та методика навчання (українська мова). — Інститут педагогіки АПН України, Київ, 2011. У дисертації теоретично обґрунтовано, створено й апробовано методику формування мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики. На основі впровадження розробленої методики доведено, що саме педагогічна практика є визначальним фактором впливу на ефективність формування мовнокомунікативних умінь студентів. Теоретично обґрунтовано критерії й рівні сформованості мовнокомунікативних умінь студентів. Досліджено поняття креативності як необхідної умови формування мовнокомунікативних умінь студентів. Розроблену методику успішно апробовано, її ефективність експериментально підтверджено.
Тип елементу : | Дисертація (Автореферат) |
---|---|
Ключові слова: | формування, мовнокомунікативні вміння, педагогічна практика, українськомовне навчання, креативність, тренінг, методика. |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 08 Лют 2016 22:15 |
Останні зміни: | 08 Лют 2016 22:15 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20190 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |