Семенець, С. П. (2008) Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти: розвивально-задачний метод навчання. Математика в школі (11-12). pp. 26-30.
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
У статті розкрито структуру та зміст розробленого розвивально-задачного методу навчання математики, що реалізує основні концептуальні ідеї особистісно розвивальної освіти; на теоретичному рівні проаналізовано кожен із виділених етапів навчального пізнання; побудувано узагальнену навчально-методичну схему як систему задач, що розкриває зміст розвивально-задачного методу навчання матема тики; наведено приклад реалізації побудованої навчально-методичної схеми під час вивчення старшокласниками ірраціональних рівнянь.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education Q Science > QA Mathematics |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analysis and Statistics |
Depositing User: | лаборант А. М. Бойко |
Date Deposited: | 09 Feb 2016 08:27 |
Last Modified: | 03 Oct 2016 09:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20200 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |