Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти: розвивально-задачний метод навчання

Семенець, С. П. (2008) Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти: розвивально-задачний метод навчання. Математика в школі (11-12). pp. 26-30.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті розкрито структуру та зміст розробленого розвивально-задачного методу навчання математики, що реалізує основні концептуальні ідеї особистісно розвивальної освіти; на теоретичному рівні проаналізовано кожен із виділених етапів навчального пізнання; побудувано узагальнену навчально-мето­дичну схему як систему задач, що розкриває зміст розвивально-задачного методу навчання матема­ тики; наведено приклад реалізації побудованої на­вчально-методичної схеми під час вивчення стар­шокласниками ірраціональних рівнянь.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analysis and Statistics
Depositing User: лаборант А. М. Бойко
Date Deposited: 09 Feb 2016 08:27
Last Modified: 03 Oct 2016 09:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20200

Actions (login required)

View Item View Item