Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії

Прус, А. В. (2005) Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій і середній школі (1). с. 41-45.

[img]
Перегляд
Text
Download (801kB) | Перегляд

Опис

У статті обґрунтовано важливість мотиваційного фактору для здійснення прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії; розглянуто питання прикладної орієнтації цілей вивчення предмету; показано роль т’юторського підходу для підвищення мотивації вивчення курсу стереометрії.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 11 Лют 2016 13:41
Останні зміни: 03 Жов 2016 12:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20224

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу