Прус, А. В. (2005) Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій і середній школі (1). с. 41-45.
|
Text
Download (801kB) | Перегляд |
Опис
У статті обґрунтовано важливість мотиваційного фактору для здійснення прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії; розглянуто питання прикладної орієнтації цілей вивчення предмету; показано роль т’юторського підходу для підвищення мотивації вивчення курсу стереометрії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач, що депонує: | лаборант А. М. Бойко |
Дата внесення: | 11 Лют 2016 13:41 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 12:24 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20224 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |