Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії

Прус А. В. (2005) Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій і середній школі (1). С. 41–45.

[img]
Preview
Текст
Download (801kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано важливість мотиваційного фактору для здійснення прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії; розглянуто питання прикладної орієнтації цілей вивчення предмету; показано роль т’юторського підходу для підвищення мотивації вивчення курсу стереометрії.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 11 Лют 2016 13:41
Оновлення: 03 Жовт 2016 12:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20224

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу