Прус А. В. (2005) Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій і середній школі. № 1. С. 41–45.
Preview
Prus_Chynnyky_prykladnoyi_spryamovanosti.pdf
Завантажити (801kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано важливість мотиваційного фактору для здійснення прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії; розглянуто питання прикладної орієнтації цілей вивчення предмету; показано роль т’юторського підходу для підвищення мотивації вивчення курсу стереометрії.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
| Користувач: | А. М. Бойко |
| Дата подачі: | 11 Лют 2016 15:41 |
| Оновлення: | 03 Жовт 2016 15:24 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20224 |
| ДСТУ 8302:2015: | Прус А. В. Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій і середній школі. 2005. № 1. С. 41–45. |


