Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії

Прус, А. В. (2005) Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій і середній школі (1). pp. 41-45.

[img]
Preview
Text
Download (801kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовано важливість мотиваційного фактору для здійснення прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії; розглянуто питання прикладної орієнтації цілей вивчення предмету; показано роль т’юторського підходу для підвищення мотивації вивчення курсу стереометрії.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry
Depositing User: лаборант А. М. Бойко
Date Deposited: 11 Feb 2016 13:41
Last Modified: 03 Oct 2016 12:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20224

Actions (login required)

View Item View Item