Прус, А. В. (2005) Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій і середній школі (1). pp. 41-45.
|
Text
Download (801kB) | Preview |
Abstract
У статті обґрунтовано важливість мотиваційного фактору для здійснення прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії; розглянуто питання прикладної орієнтації цілей вивчення предмету; показано роль т’юторського підходу для підвищення мотивації вивчення курсу стереометрії.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education Q Science > QA Mathematics |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry |
Depositing User: | лаборант А. М. Бойко |
Date Deposited: | 11 Feb 2016 13:41 |
Last Modified: | 03 Oct 2016 12:24 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20224 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |