Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії

Прус А. В. (2005) Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій і середній школі (1). С. 41–45.

[thumbnail of Prus_Chynnyky_prykladnoyi_spryamovanosti.pdf]
Preview
Текст
Prus_Chynnyky_prykladnoyi_spryamovanosti.pdf

Завантажити (801kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано важливість мотиваційного фактору для здійснення прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії; розглянуто питання прикладної орієнтації цілей вивчення предмету; показано роль т’юторського підходу для підвищення мотивації вивчення курсу стереометрії.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 11 Лют 2016 13:41
Оновлення: 03 Жовт 2016 12:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20224

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу