Віч-на-віч з мовою

Климова, К. Я. (2006) Віч-на-віч з мовою. ЖДУ ім. І.Франка, p. 105.

[img]
Preview
PDF
Download (1MB) | Preview

Abstract

Проблема формування мовленнєвої особистості майбутнього вчителя останнім часом все більше привертає увагу методистів вищої школи. На жаль, гнучкі педагогічні технології вузівського навчання іноді набувають суто формального впровадження – ми обмежуємося змінами в будові навчальних планів, у послідовності різних форм занять, введенням нових систем контролю й оцінювання знань тощо. Але спробуймо за кожним нововведенням побачити особистість майбутнього вчителя не як об’єкта нашого педагогічного впливу – такий підхід порушує принцип спільності праці викладачів і студентів, коли навчання і виховання перетворюється на самонавчання і самовиховання. Не випадково ми приділяємо увагу розвитку ораторських здібностей завтрашніх класоводів: їм вирішувати нелегке завдання, яке постало перед сучасною початковою школою – вже з перших років навчання розкрити перед дітьми дивовижні барви рідної мови, навчити дітей не просто читати, а усвідомлювати зміст прочитаного вірша, оповідання, відчуваючи при цьому естетичну насолоду від кожної зустрічі з героями творів великого Кобзаря, незабутнього Івана Франка, мужньої і мрійливої Лесі Українки. Саме тому ґрунтовна мовна підготовка вчителів початкових класів органічно поєднується з формуванням риторичної особистості студентів.

Item Type: Book
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 14 Feb 2016 08:14
Last Modified: 14 Feb 2016 08:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20236

Actions (login required)

View Item View Item