Климова, К. Я.
(2006)
Віч-на-віч з мовою.
ЖДУ ім. І.Франка, с. 105.
Опис
Проблема формування мовленнєвої особистості майбутнього вчителя останнім часом все більше привертає
увагу методистів вищої школи. На жаль, гнучкі педагогічні технології вузівського навчання іноді набувають
суто формального впровадження – ми обмежуємося змінами в будові навчальних планів, у послідовності різних
форм занять, введенням нових систем контролю й оцінювання знань тощо. Але спробуймо за кожним
нововведенням побачити особистість майбутнього вчителя не як об’єкта нашого педагогічного впливу – такий
підхід порушує принцип спільності праці викладачів і студентів, коли навчання і виховання перетворюється на
самонавчання і самовиховання. Не випадково ми приділяємо увагу розвитку ораторських здібностей завтрашніх
класоводів: їм вирішувати нелегке завдання, яке постало перед сучасною початковою школою – вже з перших
років навчання розкрити перед дітьми дивовижні барви рідної мови, навчити дітей не просто читати, а
усвідомлювати зміст прочитаного вірша, оповідання, відчуваючи при цьому естетичну насолоду від кожної
зустрічі з героями творів великого Кобзаря, незабутнього Івана Франка, мужньої і мрійливої Лесі Українки.
Саме тому ґрунтовна мовна підготовка вчителів початкових класів органічно поєднується з формуванням
риторичної особистості студентів.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |