Віч-на-віч з мовою

Климова, К. Я. (2006) Віч-на-віч з мовою. ЖДУ ім. І.Франка, с. 105.

[img]
Перегляд
pdf
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Проблема формування мовленнєвої особистості майбутнього вчителя останнім часом все більше привертає увагу методистів вищої школи. На жаль, гнучкі педагогічні технології вузівського навчання іноді набувають суто формального впровадження – ми обмежуємося змінами в будові навчальних планів, у послідовності різних форм занять, введенням нових систем контролю й оцінювання знань тощо. Але спробуймо за кожним нововведенням побачити особистість майбутнього вчителя не як об’єкта нашого педагогічного впливу – такий підхід порушує принцип спільності праці викладачів і студентів, коли навчання і виховання перетворюється на самонавчання і самовиховання. Не випадково ми приділяємо увагу розвитку ораторських здібностей завтрашніх класоводів: їм вирішувати нелегке завдання, яке постало перед сучасною початковою школою – вже з перших років навчання розкрити перед дітьми дивовижні барви рідної мови, навчити дітей не просто читати, а усвідомлювати зміст прочитаного вірша, оповідання, відчуваючи при цьому естетичну насолоду від кожної зустрічі з героями творів великого Кобзаря, незабутнього Івана Франка, мужньої і мрійливої Лесі Українки. Саме тому ґрунтовна мовна підготовка вчителів початкових класів органічно поєднується з формуванням риторичної особистості студентів.

Тип елементу : Книга
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 14 Лют 2016 08:14
Останні зміни: 14 Лют 2016 08:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20236

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу