Конус у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії

Прус А. В. (2008) Конус у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Дидактика математики: проблеми і дослідження (30). С. 183–189.

[img]
Preview
Текст
Download (809kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено питання прикладної спрямованості матеріалу, повязаного із вивченням конуса в шкільному курсі стереометрії. Запропонований варіант організації та наповнення навчальної діяльності учнів, в результаті якої виникає необхідність створення, дослідження та викорис­тання математичної моделі конуса.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 15 Лют 2016 08:01
Оновлення: 03 Жовт 2016 12:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20257

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу