Конус у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії

Прус, А. В. (2008) Конус у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Дидактика математики: проблеми і дослідження (30). с. 183-189.

[img]
Перегляд
Text
Download (809kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджено питання прикладної спрямованості матеріалу, повязаного із вивченням конуса в шкільному курсі стереометрії. Запропонований варіант організації та наповнення навчальної діяльності учнів, в результаті якої виникає необхідність створення, дослідження та викорис­тання математичної моделі конуса.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 15 Лют 2016 08:01
Останні зміни: 03 Жов 2016 12:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20257

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу