Прус А. В. (2008) Конус у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Дидактика математики: проблеми і дослідження (30). С. 183–189.
|
Текст
Download (809kB) | Preview |
Анотація
У статті досліджено питання прикладної спрямованості матеріалу, повязаного із вивченням конуса в шкільному курсі стереометрії. Запропонований варіант організації та наповнення навчальної діяльності учнів, в результаті якої виникає необхідність створення, дослідження та використання математичної моделі конуса.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 15 Лют 2016 08:01 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 12:10 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20257 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |