Прус А. В. (2008) Конус у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Дидактика математики: проблеми і дослідження. № 30. С. 183–189.
Preview
Prus_Konus_u_konteksti_prykladnoji_spryamovanosti.pdf
Завантажити (809kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено питання прикладної спрямованості матеріалу, повязаного із вивченням конуса в шкільному курсі стереометрії. Запропонований варіант організації та наповнення навчальної діяльності учнів, в результаті якої виникає необхідність створення, дослідження та використання математичної моделі конуса.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 15 Лют 2016 08:01 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 12:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20257 |
ДСТУ 8302:2015: | Прус А. В. Конус у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Дидактика математики: проблеми і дослідження. 2008. № 30. С. 183–189. |