Семенець, С. П. (2008) Концепція вивчення курсу "Методика навчання математики" (розвивальний підхід). Нові технології навчання (53). с. 15-20.
|
Text
Download (731kB) | Перегляд |
Опис
У статті запропоновано модель концепції навчально-професійної діяльності в розвивальній освіті, в основу якої покладено ідею розвитку і саморозвитку особистості в провідній діяльності. А також запропоновано авторську модель концепції науково-дослідницької діяльності студентів з теорії та методики навчання математики в системі розвивальної освіти, розробленої на основі психологічної теорії діяльності О.М. Леонтьева, ідеї єдності процесів саморозвитку, самореалізації, самоактуалізації та наукового відкриття
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач, що депонує: | лаборант А. М. Бойко |
Дата внесення: | 19 Лют 2016 08:44 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 09:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20311 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |