Концепція вивчення курсу "Методика навчання математики" (розвивальний підхід)

Семенець, С. П. (2008) Концепція вивчення курсу "Методика навчання математики" (розвивальний підхід). Нові технології навчання (53). pp. 15-20.

[img]
Preview
Text
Download (731kB) | Preview

Abstract

У статті запропоновано модель концепції навчально-професійної діяльності в розвивальній освіті, в основу якої покладено ідею розвитку і саморозвитку особистості в провідній діяльності. А також запропоновано авторську модель концепції науково-дослідницької діяльності студентів з теорії та методики навчання математики в системі розвивальної освіти, розробленої на основі психологічної теорії діяльності О.М. Леонтьева, ідеї єдності процесів саморозвитку, самореалізації, самоактуалізації та наукового відкриття

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analysis and Statistics
Depositing User: лаборант А. М. Бойко
Date Deposited: 19 Feb 2016 08:44
Last Modified: 03 Oct 2016 09:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20311

Actions (login required)

View Item View Item