Семенець, С. П. (2008) Концепція вивчення курсу "Методика навчання математики" (розвивальний підхід). Нові технології навчання (53). pp. 15-20.
|
Text
Download (731kB) | Preview |
Abstract
У статті запропоновано модель концепції навчально-професійної діяльності в розвивальній освіті, в основу якої покладено ідею розвитку і саморозвитку особистості в провідній діяльності. А також запропоновано авторську модель концепції науково-дослідницької діяльності студентів з теорії та методики навчання математики в системі розвивальної освіти, розробленої на основі психологічної теорії діяльності О.М. Леонтьева, ідеї єдності процесів саморозвитку, самореалізації, самоактуалізації та наукового відкриття
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education Q Science > QA Mathematics |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analysis and Statistics |
Depositing User: | лаборант А. М. Бойко |
Date Deposited: | 19 Feb 2016 08:44 |
Last Modified: | 03 Oct 2016 09:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20311 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |