Брехтівське розуміння епічної опери (на матеріалі "Тригрошової опери")

Мальченко М. С. (2015) Брехтівське розуміння епічної опери (на матеріалі "Тригрошової опери"). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). С. 65–69. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (231kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто способи, за допомогою яких Б. Брехт втілив свої теоретичні міркування щодо епічного театру та опери у "Тригрошовій опері". Проаналізовано брехтівські новації у музиці, тексті та оформленні сцени, а саме: відокремлення зонгів від сценарію, дистанцію по відношенню до ролі, протиставлення змісту зонгів оркестровці музики, використання нетренованих голосів для виконання музики, використання оперних технік у порівнянні з класичною оперою, використання декорацій та ін.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: театр, опера, епічний, зонг, музика
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Лют 2016 10:38
Оновлення: 23 Лют 2016 10:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20349

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу