Мальченко, М. С.
(2015)
Брехтівське розуміння епічної опери (на матеріалі "Тригрошової опери").
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)).
с. 65-69.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто способи, за допомогою яких Б. Брехт втілив свої теоретичні міркування щодо
епічного театру та опери у "Тригрошовій опері". Проаналізовано брехтівські новації у музиці, тексті
та оформленні сцени, а саме: відокремлення зонгів від сценарію, дистанцію по відношенню до ролі,
протиставлення змісту зонгів оркестровці музики, використання нетренованих голосів для виконання
музики, використання оперних технік у порівнянні з класичною оперою, використання декорацій та ін.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |