Брехтівське розуміння епічної опери (на матеріалі "Тригрошової опери")

Мальченко, М. С. (2015) Брехтівське розуміння епічної опери (на матеріалі "Тригрошової опери"). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 65-69. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (231kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто способи, за допомогою яких Б. Брехт втілив свої теоретичні міркування щодо епічного театру та опери у "Тригрошовій опері". Проаналізовано брехтівські новації у музиці, тексті та оформленні сцени, а саме: відокремлення зонгів від сценарію, дистанцію по відношенню до ролі, протиставлення змісту зонгів оркестровці музики, використання нетренованих голосів для виконання музики, використання оперних технік у порівнянні з класичною оперою, використання декорацій та ін.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: театр, опера, епічний, зонг, музика
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 23 Лют 2016 10:38
Останні зміни: 23 Лют 2016 10:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20349

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу