До проблеми відбору текстів для читання на заняттях з англійської мови в процесі підготовки вчителів початкової ланки освіти

Гаращук, К. В. (2015) До проблеми відбору текстів для читання на заняттях з англійської мови в процесі підготовки вчителів початкової ланки освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). pp. 15-19. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (367kB) | Preview

Abstract

Сьогодення вимагає від учителя початкової школи вільного володіння іноземною мовою. Важливим фактором іншомовної підготовки фахівців для початкової ланки освіти є навчання читання. У статті представлена спроба визначення оптимальних шляхів підготовки текстів для читання на заняттях з англійської мови студентами – майбутніми вчителями початкової школи. Зокрема, визначаються вимоги, яким мають відповідати тексти для читання на заняттях з англійської мови; аналізується специфіка роботи з текстами на електронних носіях і в мережі Інтернет; формулюються критерії відбору текстів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: початкова ланка освіти, навчання іноземної мови, текст для читання, вимоги до текстів, критерії відбору текстів для читання
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 24 Feb 2016 10:29
Last Modified: 24 Feb 2016 10:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20378

Actions (login required)

View Item View Item