Лісниченко, А. П., Дерун, В. Г.
(2015)
Рефлексивна складова підготовки майбутнього вчителя іноземних
мов до професійної діяльності.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)).
с. 41-45.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті описано виокремлені автором шляхи формування рефлексивних умінь майбутніх учителів
іноземних мов у професійній діяльності, обґрунтовано їх доцільність застосування в підготовці
педагогічних фахівців. Доведено, що педагогічна рефлексія базується на вмінні вчителя аналізувати
педагогічну діяльність як єдність діяльностей вчителя та учнів для досягнення спільних цілей навчання.
Наведено приклади рефлексивних навчальних прийомів (смислотворчість, розв'язання проблемних
методичних завдань, мікровикладання.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |