Рефлексивна складова підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до професійної діяльності

Лісниченко, А. П., Дерун, В. Г. (2015) Рефлексивна складова підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 41-45. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (374kB) | Перегляд

Опис

У статті описано виокремлені автором шляхи формування рефлексивних умінь майбутніх учителів іноземних мов у професійній діяльності, обґрунтовано їх доцільність застосування в підготовці педагогічних фахівців. Доведено, що педагогічна рефлексія базується на вмінні вчителя аналізувати педагогічну діяльність як єдність діяльностей вчителя та учнів для досягнення спільних цілей навчання. Наведено приклади рефлексивних навчальних прийомів (смислотворчість, розв'язання проблемних методичних завдань, мікровикладання.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: педагогічна рефлексія, децентралізація, механізми рефлексії
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 24 Лют 2016 10:58
Останні зміни: 24 Лют 2016 11:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20385

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу