Рефлексивна складова підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до професійної діяльності

Лісниченко А. П., Дерун В. Г. (2015) Рефлексивна складова підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). С. 41–45. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (374kB) | Preview

Анотація

У статті описано виокремлені автором шляхи формування рефлексивних умінь майбутніх учителів іноземних мов у професійній діяльності, обґрунтовано їх доцільність застосування в підготовці педагогічних фахівців. Доведено, що педагогічна рефлексія базується на вмінні вчителя аналізувати педагогічну діяльність як єдність діяльностей вчителя та учнів для досягнення спільних цілей навчання. Наведено приклади рефлексивних навчальних прийомів (смислотворчість, розв'язання проблемних методичних завдань, мікровикладання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічна рефлексія, децентралізація, механізми рефлексії
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Лют 2016 10:58
Оновлення: 24 Лют 2016 11:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20385

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу