Нищак І. Д.
(2015)
Аналіз авторських педагогічних програмних засобів для реалізації комп‟ютерно-
орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)).
С. 51–55.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті здійснено аналіз основних дидактичних можливостей авторських педагогічних програмних
засобів (ППЗ) для реалізації комп‟ютерно-орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін у
педагогічних ВНЗ. Незважаючи на широкі дидактичні можливості ППЗ, проблема підвищення рівня
інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій в умовах комп‟ютерно-орієнтованого
навчання залишається малодослідженою.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |