Аналіз авторських педагогічних програмних засобів для реалізації комп‟ютерно- орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін

Нищак І. Д. (2015) Аналіз авторських педагогічних програмних засобів для реалізації комп‟ютерно- орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). С. 51–55. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (361kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено аналіз основних дидактичних можливостей авторських педагогічних програмних засобів (ППЗ) для реалізації комп‟ютерно-орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін у педагогічних ВНЗ. Незважаючи на широкі дидактичні можливості ППЗ, проблема підвищення рівня інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій в умовах комп‟ютерно-орієнтованого навчання залишається малодослідженою.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: вчитель технологій, інженерно-графічні дисципліни, інженерно-графічна підготовка, комп‟ютерно-орієнтоване навчання, педагогічний програмний засіб.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Лют 2016 11:15
Оновлення: 24 Лют 2016 11:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20391

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу