Самойлюкевич, І. В., Волкова, О. О. (2015) Планування безперервного професійного розвитку як інноваційний компонент змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 61-67. ISSN 2076-6173
|
Text
Download (385kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглядається проблема безперервного професійного розвитку та її місце у системі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Проаналізовано особливості організації тематичного модуля з питань планування безперервного професійного розвитку як інноваційного компонента змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в українських університетах. Проілюстровано методику опрацювання навчального матеріалу модуля прикладами завдань, розроблених з урахуванням зарубіжного досвіду в рамках проекту ''Шкільний вчитель нового покоління''.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | безперервний професійний розвиток, тематичний модуль, методична підготовка майбутніх учителів іноземних мов |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | Руслана Іщук |
Дата внесення: | 25 Лют 2016 09:29 |
Останні зміни: | 06 Жов 2016 10:17 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20414 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |