Планування безперервного професійного розвитку як інноваційний компонент змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов

Самойлюкевич І. В., Волкова О. О. (2015) Планування безперервного професійного розвитку як інноваційний компонент змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). С. 61–67. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (385kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема безперервного професійного розвитку та її місце у системі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Проаналізовано особливості організації тематичного модуля з питань планування безперервного професійного розвитку як інноваційного компонента змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в українських університетах. Проілюстровано методику опрацювання навчального матеріалу модуля прикладами завдань, розроблених з урахуванням зарубіжного досвіду в рамках проекту ''Шкільний вчитель нового покоління''.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: безперервний професійний розвиток, тематичний модуль, методична підготовка майбутніх учителів іноземних мов
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу
Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 25 Лют 2016 09:29
Оновлення: 06 Жовт 2016 10:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20414

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу