Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови на основі ротаційної моделі змішаного навчання

Умінська А. П. (2015) Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови на основі ротаційної моделі змішаного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). С. 148–152. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (373kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто сутність поняття змішаного навчання у процесі професійної підготовки рефлексивного вчителя іноземної мови, продемонстровано результати експериментального навчання на основі ротаційної моделі змішаного навчання, визначено труднощі, з якими зіткнулися майбутні вчителі у процесі їх рефлексивної підготовки та надано рекомендації щодо правильної організації змішаного навчання на практичних заняттях з педагогіки та методики викладання іноземної мови.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: рефлексивний вчитель, майбутній вчитель іноземної мови, ротаційна модель, змішане навчання.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 25 Лют 2016 10:28
Оновлення: 25 Лют 2016 10:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20448

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу