Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови на основі ротаційної моделі змішаного навчання

Умінська, А. П. (2015) Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови на основі ротаційної моделі змішаного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 148-152. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (373kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто сутність поняття змішаного навчання у процесі професійної підготовки рефлексивного вчителя іноземної мови, продемонстровано результати експериментального навчання на основі ротаційної моделі змішаного навчання, визначено труднощі, з якими зіткнулися майбутні вчителі у процесі їх рефлексивної підготовки та надано рекомендації щодо правильної організації змішаного навчання на практичних заняттях з педагогіки та методики викладання іноземної мови.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: рефлексивний вчитель, майбутній вчитель іноземної мови, ротаційна модель, змішане навчання.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 25 Лют 2016 10:28
Останні зміни: 25 Лют 2016 10:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20448

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу