Зміст і структура математичних здібностей учнів

Семенець С. П., Семенець Л. М. (2016) Зміст і структура математичних здібностей учнів. Математика в рідній школі (3). С. 33–36.

[img]
Preview
Текст
Download (579kB) | Preview

Анотація

У статті на основі змістового та системного аналізу результатів психолого-педагогічних досліджень роз­крито зміст і встановлено структуру математичних здібностей учнів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: математичні здібності, структурно-математичне мислення, інтелект
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 04 Квіт 2016 12:00
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20690

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу