Савиченко, О. М.
(2003)
Мотивація досягнення успіху як чинник розвитку обдарованості.
Проблеми загальної та педагогічної психології.
с. 235-240.
Опис
Вивчення мотивації досягнення проводиться з використанням
різноманітних видів опитувальників (А. Меграбян, Ю.М. Орлов, А.А. Реан,
М.Ш. Магомед-Емінов), які базуються на кількісному аналізі, та проективних
методик (Г. Мюррей, М. Люшер, О.Т. Соколова), що базуються на якісному
аналізі даних. Вплив особистості і досвіду експериментатора на результати
досліджень з використанням проективних методик та фактору соціальної
бажаності при використанні особистісних опитувальників можуть суттєво
знижувати достовірність результатів. Компроміс між цими двома методами був
знайдений у використанні контент-аналізу, який поєднує у собі переваги
кількісного та якісного аналізу.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |