Мотивація досягнення успіху як чинник розвитку обдарованості

Савиченко, О. М. (2003) Мотивація досягнення успіху як чинник розвитку обдарованості. Проблеми загальної та педагогічної психології. с. 235-240.

[img]
Перегляд
Text
Download (162kB) | Перегляд

Опис

Вивчення мотивації досягнення проводиться з використанням різноманітних видів опитувальників (А. Меграбян, Ю.М. Орлов, А.А. Реан, М.Ш. Магомед-Емінов), які базуються на кількісному аналізі, та проективних методик (Г. Мюррей, М. Люшер, О.Т. Соколова), що базуються на якісному аналізі даних. Вплив особистості і досвіду експериментатора на результати досліджень з використанням проективних методик та фактору соціальної бажаності при використанні особистісних опитувальників можуть суттєво знижувати достовірність результатів. Компроміс між цими двома методами був знайдений у використанні контент-аналізу, який поєднує у собі переваги кількісного та якісного аналізу.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 13 Квіт 2016 12:23
Останні зміни: 13 Квіт 2016 12:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20729

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу