Мотивація досягнення успіху як чинник розвитку обдарованості

Савиченко О. М. (2003) Мотивація досягнення успіху як чинник розвитку обдарованості. Проблеми загальної та педагогічної психології. С. 235–240.

[img]
Preview
Текст
Download (162kB) | Preview

Анотація

Вивчення мотивації досягнення проводиться з використанням різноманітних видів опитувальників (А. Меграбян, Ю.М. Орлов, А.А. Реан, М.Ш. Магомед-Емінов), які базуються на кількісному аналізі, та проективних методик (Г. Мюррей, М. Люшер, О.Т. Соколова), що базуються на якісному аналізі даних. Вплив особистості і досвіду експериментатора на результати досліджень з використанням проективних методик та фактору соціальної бажаності при використанні особистісних опитувальників можуть суттєво знижувати достовірність результатів. Компроміс між цими двома методами був знайдений у використанні контент-аналізу, який поєднує у собі переваги кількісного та якісного аналізу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 13 Квіт 2016 12:23
Оновлення: 13 Квіт 2016 12:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20729

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу