Феномен педагогічної діяльності в розвивальному навчанні

Семенець С. П. (2015) Феномен педагогічної діяльності в розвивальному навчанні. Андрагогічний вісник (6). С. 93–102.

[img]
Preview
Текст
Download (251kB) | Preview

Анотація

За результатами змістово-теоретичного та структурно-системного аналізу розкрито зміст і структуру педагогічної діяльності в розвивальному навчанні. Обґрунтовано думку, що концепція моделі педагогічної діяльності О. К. Дусавицького дозволяє дослідити процес становлення й розвитку педагога як особистості, професіонала і творця. Особистісні чинники педагогічної діяльності в розвивальному навчанні представлено як його іманентно властиві атрибути, серед яких виокремлено ключову професійно-особистісну позицію педагога щодо питання взаємовідношення навчання, розвитку і виховання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічна діяльність, розвивальне навчання, професійно-особистісні якості вчителя.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 13 Трав 2016 09:42
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20944

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу