Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму

Вознюк О. В. (2016) Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (86). С. 111–119.

[img]
Preview
pdf
Download (589kB) | Preview

Анотація

Досліджуються методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму у площині трьох методологічних рівнів: одиничного, особливого, загального. Доводиться, що мета розвитку людини – гармонійна особистість, компетентний фахівець, громадянин-патріот – реалізується завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Відтак, творчість постає наріжної інтегральної метою освіти як системи та суспільного інституту.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: сенс, мета, акме; методологія акмеології, розвиток, біфуркація, загальна теорія систем.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 17 Трав 2016 12:00
Оновлення: 17 Трав 2016 12:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20960

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу