Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму

Вознюк, О. В. (2016) Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (86). с. 111-119.

[img]
Перегляд
pdf
Download (589kB) | Перегляд

Опис

Досліджуються методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму у площині трьох методологічних рівнів: одиничного, особливого, загального. Доводиться, що мета розвитку людини – гармонійна особистість, компетентний фахівець, громадянин-патріот – реалізується завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Відтак, творчість постає наріжної інтегральної метою освіти як системи та суспільного інституту.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: сенс, мета, акме; методологія акмеології, розвиток, біфуркація, загальна теорія систем.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 17 Трав 2016 12:00
Останні зміни: 17 Трав 2016 12:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20960

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу