Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Наукові підходи до організації змішаного навчання у підготовці майбутніх вчителів інформатики

Коротун О. В. (2016) Наукові підходи до організації змішаного навчання у підготовці майбутніх вчителів інформатики. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. С. 186–188.

[thumbnail of Korotun2016.pdf]
Preview
Текст
Korotun2016.pdf

Завантажити (198kB) | Preview

Анотація

Механізмом проведення перетворень у системі вищої освіти становить реалізація концепції змішаного навчання, організація якого у вищому навчальному закладі базується на сучасних методологічних підходах, що лежать в основі підготовки майбутнього вчителя інформатики, який повинен швидко адаптуватися до змін, оволодіти творчим потенціалом, інформаційною культурою та здатністю до
самоосвіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Оксана Куліковська
Дата подачі: 24 Трав 2016 11:46
Оновлення: 24 Трав 2016 11:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21071

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу