Наукові підходи до організації змішаного навчання у підготовці майбутніх вчителів інформатики

Коротун, О. В. (2016) Наукові підходи до організації змішаного навчання у підготовці майбутніх вчителів інформатики. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 186-188.

[img]
Перегляд
Text
Download (198kB) | Перегляд

Опис

Механізмом проведення перетворень у системі вищої освіти становить реалізація концепції змішаного навчання, організація якого у вищому навчальному закладі базується на сучасних методологічних підходах, що лежать в основі підготовки майбутнього вчителя інформатики, який повинен швидко адаптуватися до змін, оволодіти творчим потенціалом, інформаційною культурою та здатністю до самоосвіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Оксана Куліковська
Дата внесення: 24 Трав 2016 11:46
Останні зміни: 24 Трав 2016 11:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21071

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу