Коротун О. В. (2016) Наукові підходи до організації змішаного навчання у підготовці майбутніх вчителів інформатики. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. С. 186–188.
|
Текст
Download (198kB) | Preview |
Анотація
Механізмом проведення перетворень у системі вищої освіти становить реалізація концепції змішаного навчання, організація якого у вищому навчальному закладі базується на сучасних методологічних підходах, що лежать в основі підготовки майбутнього вчителя інформатики, який повинен швидко адаптуватися до змін, оволодіти творчим потенціалом, інформаційною культурою та здатністю до самоосвіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Оксана Куліковська |
Дата подачі: | 24 Трав 2016 11:46 |
Оновлення: | 24 Трав 2016 11:47 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21071 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |